A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Інструментарій для роботи та організації освітнього середовища – відкрито 4-й модуль онлайн-курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»

Опубліковано 02 липня 2018 року о 10:00

На платформі EdEra у курсі з інклюзії для вчителів початкових класів відкрито четвертий, найбільш практичний модуль — «Методи роботи з дітьми». З нього вчителі дізнаються, які сучасні підходи та інструментарій можуть застосовувати в роботі, та отримати поради, як організувати комфортне та пізнавальне освітнє середовище для кожного учня.

Тривалість модуля — 3,5 години. Його поділено на лекції, кожна з яких пояснює, як вчителю працювати з дітьми з певними особливостями розвитку. За словами розробників курсу — ГО «Смарт освіта», з цього модуля вчителі дізнаються, як включати дітей з особливими освітніми потребами в роботу всього класу, як адаптовувати для них матеріал і, водночас, зробити навчання ефективним для всіх учнів у класі.

Нагадаємо, що вже зараз онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами» опановують близько 16,6 тисяч освітян зі всієї країни. Понад 11 тисяч з них вже пройшли підсумкові тести перших трьох модулів — «Філософія інклюзії. Частина 1», «Організація інклюзивної освіти в Україні. Частина 1» і «Робота вчителя з батьками». Загалом же курс складатиметься з 6 модулів.

Серед освітян, що вже зареєструвалися і проходять курс, більш як 50% — це вчителі початкової школи, 11% — представники адміністрацій загальноосвітніх шкіл, 9% — вчителі-предметники, 9% — працівники дитячих садочків, 7% — психологи, 4% — корекційні педагоги, 2% — логопеди та 8% — інші охочі.

Щоб зробити курс ще кращим, учасникам пропонують долучитися до опитування і через форму зворотного зв’язку допомогти упорядникам вдосконалити курс (посилання на форму зворотного зв'язку можна знайти на сторінках курсу).

Довідково. Онлайн-курс «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами» розроблено ГО «Смарт освіта» у партнерстві із студією онлайн-освіти EdEra. Він представлений у межах проекту «Програма сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Нагадуємо, що МОН спільно з трьома міністерствами розроблять програму дій з антибулінгу в сфері освіти