Про основні вектори розвитку цифрових технологій у вищій та фаховій передвищій освіті розповів заступник Міністра освіти і науки України Артур Селецький під час Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства», організованої ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» 11 листопада 2020 року.
«Цифрова грамотність – це відсутність страху перед технологіями і обізнаність у тому, як з ними ефективно працювати. Опанування педагогами таких навичок – це одна з моїх цілей на посаді заступника Міністра з питань цифрової трансформації», – наголосив Артур Селецький під час свого виступу на онлайн-конференції.
Він визначив першочерговими наступні напрями:
забезпечення доступу до якісного освітнього контенту здобувачів освіти – створення бази електронних навчальних матеріалів із доступом 24/7;
зменшення бюрократичного навантаження на науково-педагогічних та педагогічних працівників;
тотальне переведення документообігу з паперового формату в цифровий.
Учасники заходу також обговорили:
проблеми, що виникли під час підготовки фахівців в умовах світової пандемії COVID-19;
механізми підготовки у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за змішаною та дистанційною формами навчання;
якість підготовки фахівців в умовах пандемії;
проєкти для студентів та випускників за участю роботодавців;
стратегію розвитку бібліотечної справи в Україні та організацію роботи наукових бібліотек у сучасних умовах;
проєктування та створення якісного електронного освітнього контенту, цифрову безпеку та комунікацію онлайн.
В онлайн-конференції взяли участь понад 500 науково-педагогічних та педагогічних працівників, розробників електронного освітнього контенту, аспірантів та студентів закладів вищої та фахової передвищої освіти.
Співорганізаторами заходу виступили Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Національний університет біоресурсів і природокористування України, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти УМО НАПН України, Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф (Німеччина), Вроцлавський природничий університет (Республіка Польща).