A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Два заклади професійно-технічної освіти Вінниччини стали учасниками програми EU4Skills

Опубліковано 07 вересня 2021 року о 16:02


7 вересня Український Фонд соціальних інвестицій, державні заклади освіти «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище», «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг» та Вінницька обласна державна адміністрація підписали меморандум задля модернізації інфраструктури закладів. Співпраця відбуватиметься в межах проєкту «EU4Skills: Модернізація інфраструктури системи професійно-технічної освіти в Україні», який є компонентом масштабної Програми ЄС «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України». Проєкт фінансується Європейським Союзом та реалізується Німецьким державним банком розвитку KfW.

«Ми вважаємо, що впровадження нових технологій та закупівля обладнання в закладах професійно-технічної освіти Вінницької області є важливим кроком для забезпечення якісного викладання в освітніх закладах регіону, що сприятиме підготовці кваліфікованих кадрів для задоволення потреб ринку праці», – прокоментував Керівник Програм співробітництва Представництва ЄС в Україні Фредерік Куне.

Відповідно до підписаного меморандуму у Вінницькому міжрегіональному вищому професійному училищі планується проведення ремонтних робіт та закупівля обладнання на суму 1,15 млн євро. За ці кошти буде оновлено та облаштовано технікою навчальні лабораторії закладу за професіями: «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» та «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин».

У Вінницькому вищому професійному училищі сфери послуг заплановані ремонтні роботи та закупівля обладнання на суму 1,05 млн євро. За ці кошти буде оновлено та облаштовано технікою навчальні лабораторії закладу за професіями: «Кухар-кондитер», «Майстер готельного обслуговування» та «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

«Нове та сучасне забезпечення закладів має покращити імідж професійної освіти в очах молоді, привернути їхню увагу до робітничих професій, а також дозволить якісніше готувати учнів, що вже обрали професійну освіту. Дякую іноземним партнерам за увагу до розвитку професійно-технічної освіти в Україні та підтримку. Впевнений, що вказана ініціатива прискорює інтеграцію України до європейського освітнього простору і дозволить не тільки оновити матеріально-технічну базу в обраних закладах, а й позитивно вплине на підготовку кваліфікованих кадрів, кваліфікацію педагогів та економіку країни загалом», ― зазначив заступник Міністра освіти і науки України Ігор Гарбарук.

«Органи державної влади підтримують і заохочують заклади професійної (професійно-технічної) освіти  до участі в обласних, всеукраїнських та міжнародних інвестиційних проєктах, зокрема у програмі  «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України», яка фінансується Європейським Союзом та реалізується німецьким державним банком розвитку KFW. Модернізація інфраструктури  двох закладів  професійної (професійно-технічної) освіти  області  сприятиме підвищенню якості підготовки кваліфікованих робітників», – додав голова Вінницької обласної державної адміністрації Сергій Борзов.

Довідково

Проєкт «EU4Skills: Модернізація інфраструктури системи професійно-технічної освіти в Україні» є частиною Програми «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України» (Компонент 3) та спрямований на оновлення та модернізацію обладнання й інфраструктури закладів професійно-технічної освіти в Україні. Мета проєкту ― створити сучасну інфраструктуру системи професійно-технічної освіти, яка сприятиме підвищенню її привабливості для молоді. Проєкт має закласти основу для ефективної освіти, яка відповідатиме потребам ринку праці, надасть учням навички, необхідні роботодавцям. Від імені Німецького державного банку розвитку KfW Проєкт реалізує Український Фонд соціальних інвестицій.

Остаточний відбір закладів ПТО, які беруть участь у проєкті, був здійснений на основі проведеного Українським Фондом соціальних інвестицій технічного обстеження закладів, рівня впливу інвестицій на їх діяльність, а також на основі їх поточних потреб.