A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Прус Світлана Георгіївна - лауреат конкурсу


Прус Світлана Георгіївна

Номінація
"Основи здоров’я"
Місце роботи
Запорізький ліцей № 34 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада
Заступник директора, вчитель основ здоров’я
Освіта
Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко, 1993 рік
Педагогічний стаж
25 років
Педагогічне кредо
«Не той розумний, хто багато знає, а той, чиї знання корисні» (Есхіл)

Учителем мріяла бути з дитинства, бо мала найкращих наставників.

Працюючи заступником директора з навчально-виховної роботи, найважливішою та найскладнішою вважає превентивну роботу з учнями підліткового віку, адже вони знаходяться одночасно в стані фізіологічної, психологічної та соціальної кризи. Фундаментом успіху своєї педагогічної діяльності бачить використання тренінгових технологій, якими володіє досконало, розробку та  впровадження компетентнісно орієнтованих завдань , особистий приклад.

Отримала декілька мотиваторів до саморозвитку: участь у тренінгу за програмою «Школа проти СНІДу», робота регіональним тренером програми «Вчимося жити разом», навчання на тренінгу «Крок до порозуміння». Активно  співпрацює з кафедрою реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради.

У 2018 році вчитель узагальнила досвід із теми «Технологія використання компетентнісно орієнтованих завдань на уроках основ здоров’я у 8-9 класах», провідною ідеєю якого є підвищення ефективності формування компетентностей (життєвих навичок) учнів 8-9 класів через впровадження розроблених згідно з навчальною програмою компетентнісно орієнтованих завдань для використання на різних тематичних уроках основ здоров’я та  розроблення уніфікованої схеми уроку «Основи здоров’я» на засадах використання таких завдань.

Світлана Георгіївна активно пропагує освіту протягом життя як засіб збереження психічного та соціального здоров’я.

 Всеукраїнський конкурс «Учитель року» став для неї новим ступенем самоосвіти, можливістю випробувати себе на міцність знань, креативність ідей та витривалість духу.


Відеорезюме


Конкурсне випробування «Урок»


Конкурсне випробування «Практична робота»