A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Жук Лілія Романівна - лауреат конкурсу


Жук Лілія Романівна

Номінація
«Французька мова»
Місце роботи
Рівненська українська гімназія Рівненської міської ради
Посада
Вчитель французької мови
Освіта
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2000 рік
Педагогічний стаж
17 років
Педагогічне кредо
«Навчати – це формувати Людину»

Лілія Жук переконана, що зуміла прищепити любов до французької мови та культури своїм вихованцям. Її власне захоплення стало її професією та невід’ємною частинкою життя. Мета кожного уроку Лілії Романівни – пробудити цікавість та радість пізнання, що мотивують до вивчення мови, до відкриття іншої культури й усвідомлення власної самобутності.

Вміє дібрати серед величезного арсеналу той матеріал, який буде близьким для учнів, зачепить у їхніх душах струни емпатії, змусить замислитись та дозволить сміливо ділитися своїми думками.

У своїй педагогічній діяльності використовує сучасні педагогічні технології: навчання в співробітництві, проектну методику, проблемне навчання, технологію критичного мислення, ІКТ, метод перевернутого навчання, кооперативне навчання, групову роботу, рольову гру, мозковий штурм, BYOD-технологію. Реалізує їх за допомогою таких інтерактивних модулів, як Quizlet, LearningApps, Kahoot, Framapad, Stprybird, Thinglink, Framindmap.

Активно працює з обдарованими дітьми. Має переможців III та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови. Також заохочує учнів до участі в різноманітних конкурсах, що організовуються за сприяння Французького інституту в м. Київ, мережі Громадської організації «Альянс Франсез».

Результативність своєї діяльності тісно пов’язує з особистою неперервною самоосвітою, адже є активним учасником різноманітних семінарів та тренінгів, що проводяться як українськими, так і французькими фахівцями.

Участь у конкурсі, за переконанням Лілії Жук, надає учителеві неоціненні можливості обміну досвідом з активними та творчими колегами і спонукає до впорядкування власної педагогічної діяльності, а також надихає на подальшу самовіддану працю.


Відеорезюме


Конкурсне випробування «Практична робота»