28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Слід мати на увазі, що у письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина, адреса, на яку заявник бажає отримати відповідь, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».

 

 ez@mon.gov.ua

 

Увага! Не приймаються до розгляду звернення, оформлені з порушенням статті 5 Закону України "Про звернення громадян".

Звернення, надіслане наприкінці робочого дня (після 17-00) або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду у наступний після його надходження робочий день.

Форма електронного звернення

(прізвище, ім'я та по-батькові - для фізичних осіб, найменування організації, прізвище, ім'я та по-батькові представника організації - для юридичних осіб та об'єднань громадян, що не мають статусу юридичної особи, поштова адреса або електронна адреса, контактний телефон)

Електронне звернення

Прошу відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VII

Наверх