Лист МОН України від 14.06.2017 № 1/9-325 "Про навчальні плани та організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році"

Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»

Лист МОН від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

Лист МОН України від 29.06.2016 № 1/9-332 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році»

Лист МОН України від 19.01.2016 № 1/9-28 «Про доповнення до Переліку  навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016  навчальному році»

Лист МОН України № 1/9-397 від 18.08.2015 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016  навчальному році»

Лист МОН України від 05.06.2015 № 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

Лист Міністерства № 416 від 18.08.2014 "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2014/2015 навчальному році"

Лист Міністерства від 08.08.2013 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»  

Лист Міністерства від 26.04.2013 № 1/9-304 «Про організацію оздоровлення вихованців інтернатних закладів влітку 2013 року»

Лист Міністерства від 11.04.2013 № 1/9-273 «Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах»

Лист Міністерства від 31.01.2013 №1/9-66 «Щодо організації роботи інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

Лист Міністерства від 02.01.2013 № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»

Лист Міністерства від 28.09.2012 № 1/9-694 "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчання"

Лист Міністерства від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»

Лист Міністерства від 26.07.2012 № 1/9-529 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"

Лист Міністерства 1/9-394 від 23.05.2012 "Про організацію оздоровлення вихованців інтернатних закладів влітку 2012 року"

Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12 "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Лист Міністерства від 02.04.2012 № 1/9-245 "Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах"

Лист Міністерства № 1/9-515 від 04.08.09 "Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах"

Лист Міністерства № 1/9-491 від 13.07.10 " Про організацію роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом"

Лист Міністерства № 1/9-515 від 09.08.11 "Особливості організації навчально-реабілітаційного процесу у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році"

Лист Міністерства № 1/9-684 від 05.10.09 "Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова"

Наверх